dissabte, 24 de desembre del 2011

Lletra per cantar amb música de Yesterday (Paul McCartney)


escolteu, el meu cant és de protesta

no puc cantar com feia

nadals senzills d’abans d’ahir.

pel cel, cent setanta mil estrelles

llueixen les botigues

que han escarnit el Sant Nadal.

pel cel, les paraules d’amor que jo vaig dir

s’han fet solament un record

d’abans d’ahir.

escolteu, el meu cant és de protesta

no puc cantar com feia

nadals senzills d’abans d’ahir.



escolteu, el meu cant és de protesta

no puc cantar com feia

nadals senzills d’abans d’ahir.

tampoc cal gastar tant per viure,

i viure moments de felicitat.

on ha dut tanta riquesa i progrés?

com més insolidaris més infeliços

encara no ens n’adonem?

escolteu, el meu cant és de protesta

no puc cantar com feia

nadals senzills d’abans d’ahir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada